دسته‌بندی نشده

سامانه مدیریت پیک‌ها؛ سریع، دقیق و کاملا هوشمند

سامانه مدیریت پیک‌ها؛ سریع، دقیق و کاملا هوشمند

پیشرفته تر از همیشه کسب و کار خودت را گسترش بده!

پیک‌ها و ناوگان حمل و نقل، مسافربری و باری شرکت و مجموعه خود را با دقت بیشتری تحت نظر داشته باشید و بهتر از همیشه آن را مدیریت کنید. ما این نرم‌افزار و سامانه مدیریت پیک‌ها فوق‌العاده را با بیشترین امکانات و قابلیت‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم تا بتوانید بدون دردسر و صرف هزینه‌های زیاد، پیک‌ها و نیروی انسانی خود را کنترل کنید.

با استفاده از این سامانه شما می توانید به صورت آنلاین و آفلاین موقعیت پیک ها، میزان مصرف سوخت آن‌ها، انواع تخلفات رانندگی، نوع فعالیت و … را به سادگی هر چه تمام تر مدیریت و بررسی کرده و به این ترتیب بتوانید در زمانی کوتاه و سنجیده تر از همیشه عملکرد مجموعه خود را بهبود داده و کارایی و اثربخشی شرکت و نیروهای خود را تا حد زیادی افزایش دهید. با ما همراه باشید تا دیگر ویژگی‌های این نرم افزار منحصر به فرد و کاربردی را با هم بررسی کنیم.

سامانه مدیریت پیک‌ها؛ سریع، دقیق و کاملا هوشمند

اپلیکیشن همراه سامانه مدیریت پیک‌ها

این روزها دیگر زمان استفاده از اتاق های بزرگ برای بایگانی و جمع آوری اطلاعات و داده‌ها به سر رسیده است! شما می توانید این اتاق را به صورت کاملا آنلاین داشته باشید و از یک نیروی همیشه فعال و رایگان برای تحلیل داده ها و بررسی و ارزیابی آن‌ها برخوردار باشید. این سامانه به صورت یک اپلیکیشن و نرم افزار در اختیار مدیریت مجموعه قرار می‌گیرد و او می تواند در هر زمان که اراده کرد، به بررسی و تایید درخواست ها پرداخته، رانندگان را مشاهده کرده، انواع مجوزهای مورد نیاز را صدور یا تمدید کرده و به بررسی وضعیت پیک ها، فعالیت آن‌ها و تخلفات آن‌ها اشراف کاملی داشته باشد.

مهم‌ترین اصل در اداره بهتر و موفقیت یک سازمان بررسی عملکرد کاربران آن و نیروی انسانی به صورت منظم است. اما این کار نیاز به داشتن منبع بزرگی از اطلاعات و به روز رسانی منظم آن‌ها دارد. این سامانه مدیریت پیک‌ها به شما کمک می کند تا فعالیت ها و کارهایی را که مدیران قبلی در زمانی طولانی و با صرف هزینه های بیشمار انجام می دادند، در زمان کوتاه با هزینه مناسب و البته ساده تر و راحت تر از همیشه به انجام رسانید.

سامانه مدیریت پیک هایی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، همه ابزارهای مدیریتی اطلاعات و نمودار های مختلف را از عملکرد پیک های مختلف به صورت ساده، تحلیل شده و کاربردی برای شما مدیران محترم ارائه می دهند.

طراحی انواع اپلیکیشن‌های خدماتی خود را به تیم تجارت نوین بسپارید! سریع و دقیق با قیمتی مناسب

ضرورت استفاده از سامانه مدیریت پیک‌ها

آیا یک ناوگان تاکسیرانی دارید و می خواهید تا بهتر از همیشه و با دقت بیشتری نیروهای خود را تحت بررسی داشته باشید؟ آیا یکی رستوران دارید و می خواهید تا عملکرد لحظه به لحظه پیک‌های تحلیل غذا را ببینید؟ آیا یک شرکت خدماتی بوده و برای رساندن انواع خدمات و محصولات خود به دست مشتریان تان مشکل دارید؟ کنترل کاملی بر روی شرکت پست ندارید و میخواهید که از پیک های شخصی خودتان استفاده کنید؟

برنامه‌ی مشخصی برای مدیریت آن ها دارید؟ با استفاده از این سامانه مدیریت پیک‌ها، به راحتی و در هر جایی که هستید از وضعیت عملکرد نیروهای خود مطلع باشید و در کنار نظارت بر عملکرد ناوگان خود در ارتقای کیفیت آن نیز قدم بردارید.

این نرم افزار مدیریت و نظارت بر پیک ها و حمل و نقل مسافران یا بارها بر روی بستر وب طراحی و با هدف افزایش بهره‌وری سیستم کنترل و نظارت شرکت ها، تحت پوشش سازمان حمل بار و مسافر و نیز تسهیل در امر ارائه خدمات به رانندگان و استفاده کنندگان از خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی، به عرضه عموم رسیده است.

با استفاده از این سامانه، مدیریت می تواند پرونده راننده و خودروها و وضعیت و موقعیت آن ها را با هر دستگاه هوشمندی از جمله رایانه، تبلت و گوشی همراه بررسی و نزد خود داشته باشد. همچنین از آمارهای دقیق بررسی عملکرد وضعیت سازمان مطلع شده، درخواست های مرخصی را مشاهده و از طریق هوا وب و گوشی همراه آنها را صادر یا تمدید کند.

علاوه بر این تمام فرایندهای دستی سازمان که بسیار وقت گیر و هستند را به صورت مکانیزه در آورده و در زمان کوتاه در دسترس داشته باشد. همچنین آمار دقیق و اطلاعات مفید و کاملی از وضعیت سازمان در اختیار داشته و وضعیت آن را نسبت به دیگر رقبای خود بسنجد.

 

ویژگی های منحصر به فرد سامانه مدیریت پیک‌ها

تنها شرکت‌ها و مجموعه های بزرگ نیستند که از نرم افزارهای مدیریت ناوگان و پیک ها استفاده می کنند، شما نیز می توانید در همان ابتدای کار حتی اگر پیک‌های کمی هم دارید، از این سامانه استفاده کرده و با قدرت بیشتری وارد بازار رقابت شوید.

سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان حمل و نقل با استفاده از دستگاه‌های ردیابی موبایل، اطلاعاتی همچون نحوه رانندگی پیک‌ها، موقعیت آن‌ها، کارکرد وسیله نقلیه و حتی میزان مصرف سوخت را به اطلاع شما می رساند.

این سامانه به شما به عنوان مدیر یک مجموعه هوشمند و کنترل شده کمک می‌کند تا کارایی و عملکرد ناوگان خود را تا حد زیادی افزایش دهید. این بهبود کارایی می تواند در زمینه هایی همچون اصلاح رفتار رانندگان، افزایش ایمنی آنها در هنگام تردد جاده ای، کاهش مصرف سوخت، کاهش میزان مسافت پیموده شده با اختصاص راه های جدید و حتی کاهش تصادفات جاده ای انجام شود. در نتیجه تمامی این موارد حاشیه سود شرکت شما افزایش خواهد یافت.

نرم افزار مدیریت پیک هایی که ما در اختیار شما قرار می‌دهیم، یک سیستم جامع و یکپارچه هستند که از ماژول ها و بخش های مختلف نرم افزاری جهت مدیریت یکپارچه ناوگان شما تشکیل شده اند و کمک می‌کند که شما به سادگی هر چه تمام‌تر مدیریت یک رستوران، شرکت حمل و نقل، تاکسیرانی، تاکسی بار، امداد خودرو و … باشید. با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست تا به راحتی هرچه بیشتر عملکرد نیروهای خود را با هر تعداد خودرو به راحتی انجام دهید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ردیابی و نظارت بر ناوگان

مهم ترین و ابتدایی ترین هدفی که این نرم افزار برای آن طراحی شده است، ردیابی خودرو و نیروهای مستقر در آن به صورت ۲۴ ساعته و بدون توقف است. این قابلیت یکی از مهمترین ابزارهای مدیریتی جهت کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان، خودروها و ناوگان تحت پوشش شرکت ها می باشد. برای این کار لازم است تا مواردی همچون ردیاب و جی پی اس خودرویی به همراه نرم افزارها و اپلیکیشن های این سامانه در گوشی‌های موبایل استفاده شود. درنتیجه که می تواند در هر لحظه موقعیت لحظه ای پیک ها را به مدیریت اطلاع دهد.

نه تنها ردیاب ناوگان بلکه یک اپلیکیشن مخصوص برای مجموعه باربری خود داشته باشید. طراحی اپلیکیشن آنلاین باربری یکی از خدمات جدید ما برای شماست!

  • دسترسی سریع از طریق اپلیکیشن موبایل

نرم افزار مدیریت پیک‌هایی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، به صورت کاملا پویا طراحی شده است؛ به این صورت که قابلیت اجرا بر روی تمامی پلتفرم ها را از جمله اندروید، آیفون، ویندوز و مک دارد. از این رو امکان دسترسی به سامانه را در هر لحظه و هر مکان برای شما به راحتی هر چه تمام تر فراهم می سازد.

  • جمع آوری اطلاعات مبالغ دریافتی به طور کاملا مکانیزه

این سامانه در کنار بخش نرم افزاری، شامل بخش های سخت افزاری نیز است که در صورت درخواست در اختیارتان قرار می‌دهیم. به طور مثال با استفاده از سخت افزار ردیاب fm-pro، می‌توان اطلاعات کارت‌های زده شده را به سخت افزار ردیاب ارسال و از آنجا به نرم افزار مدیریت منتقل کرد. در این زمان مدیر می تواند به راحتی این اطلاعات را به همراه موقعیت فعلی پیک و اطلاعات شخصی آن در دسترس داشته باشد.

  • سنجش وزن بار خودرو

در صورتی که یک شرکت باربری دارید، می توانید از سنسور وزن برای کنترل وزن کامیون ها و محموله ها در سیستم مدیریت پیک ها استفاده کنید‌. این سنسور به ورودی آنالوگ یا سریال دستگاه ها متصل میشود و با شروع به کار اطلاعات ارزشمندی از جمله مکان و زمان بارگیری تخلیه و وزن لحظه‌ای بار در کامیون نیسان یا وانت ثبت می نماید. این اطلاعات باعث می شود تا شما بتوانید نظارت دقیق تر و کاملتری داشته باشید.

از دیگر اطلاعاتی که این سازمان به شما ارائه می دهد، می توان به گزارش تعداد بارگیری ها، گزارش زمان رسیدن و خارج شدن از محدوده وزن، به همراه میزان کارکرد خودرو در این محدوده، گزارش لحظه ای وزن بار خودرو و گزارش تعداد بارگیری در وزن­های مختلف تعریف شده توسط کارفرما اشاره کرد.

  • سنجش حجم مخزن خودرو

شما همچنین می توانید میزان مصرف سوخت پیک‌های خود را نیز به راحتی تحت نظارت و بررسی داشته باشید. به این صورت که یک سنسور برای اندازه گیری حجم مخزن سوخت قرار می‌دهید، و یا با استفاده از میزان مسیر تردد شده، می‌توانید به خوبی تشخیص دهید که چقدر راننده سوخت مصرف کرده است.

به این ترتیب خواهید توانست تا به طور دقیق و در لحظه اطلاعاتی کامل از حجم مخزن را در اختیار داشته باشید و بتوانید به طور دقیق تری میزان سوخت مصرفی اکیپ های خود را تحت کنترل بگیرید.

  • بررسی رفتارهای هشداردهنده راننده

سخت افزار و نرم افزار سامانه مدیریت پیک هایی که ما در اختیار شما قرار می دهیم، به شما کمک می کند تا رفتارهای پرخطر رانندگان خود را به راحتی تشخیص داده و در صورتی که شتاب و یا ترمز شدیدی گرفته شد، با سرعت بیش از حد دور موتور بالا و پایین و درد شدید اخطار های لازم را به راننده اعلام کنید.

برای تشخیص این هشدارها از دو راه یکی استفاده از شتابسنج داخلی، دستگاه ردیاب و دیگری اتصال سخت‌افزار به ecu خودرو استفاده می‌شود.

  • اطلاع رسانی بر خط

با استفاده از این قابلیت، مدیر می تواند اطلاعات مورد نیاز از طریق این سامانه را به اطلاع پیک‌ها و رانندگان برساند. این کار می‌تواند هم از طریق آنلاین و هم از طرق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی های همراه رانندگان و هم از طریق ارسال پیام کوتاه از طریق سامانه پیامکی موجود، انجام گیرد.

  • ثبت و مدیریت درخواست ها

تمامی درخواست‌ها پیش از آنکه به اطلاع اکیپ ها رسیده و توسط آن‌ها قبول یا رد شود، ابتدا به سامانه مدیریت وارد شده و در صورت ثبت و یا تأیید در لیست درخواست های رانندگان ظاهر می‌شود.

  • ثبت و مدیریت درخواست هاثبت نظر سنجی عملکرد

مدیریت می‌تواند از طریق این سامانه به راحتی عملکرد رانندگان را تحت بررسی و ارزیابی قرار داده و امتیازات مختص هر فرد را در آن ثبت کند. علاوه بر این، در این زمان می تواند نظرسنجی انجام شده از مشتریان را نیز جمع آوری و آن را به صورت دسته بندی طبقه بندی شده در اختیار مدیریت قرار دهد. به این ترتیب مدیریت خواهد توانست تا نیروهای مستعد و مناسب را تشخیص و در کنار پاداش و مزایا برای بهبود عملکرد آن‌ها نیز اقدامات لازم را انجام دهد.

  • ناحیه‌بندی

یکی دیگر از امکانات این نرم افزار آن است که مدیریت می‌تواند به هر پیک و راننده نواحی و مناطق مختلفی را اختصاص دهد، به این صورت که تنها در آن بخش مشغول به کار باشند و تنها هشدار های هوشمند مربوط به آن منطقه را دریافت کنند. به این ترتیب می‌توان عملکرد آن‌ها را نیز از نظر پوشش خدمات هر ناحیه به خوبی تشخیص داد.

  • امضای الکترونیکی

یکی دیگر از امکانات موجود در این سامانه، امکان ارائه امضای الکترونیکی بر روی مستندات، عکس ها، اطلاعات مشتریان، اسناد معتبر و … می باشد که به مدیریت اجاره می‌دهد تا این کار را سریع به انجام رساند.

  • نوبت‌دهی هوشمند

با استفاده از این بخش، مدیریت می‌تواند به راحتی رانندگان را تعریف و با استفاده از سیستم خودکار پلاک خوان، به صورت مکانیزه به کنترل آن‌ها بپردازد. امکانات این بخش را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • امکان اختصاص نوبت به رانندگان در گروه های مختلف
  • امکان ثبت مبالغ دریافتی از رانندگان برای نوبت
  • امکان ارائه برگه نوبت به رانندگان
  • امکان تعریف مدت زمان لازم برای پیمایش مسیر توسط رانندگان جهت کنترل نوبت‌ها
  • گزارشگیری از تعداد کامیون‌های ورودی و خروجی
  • امکان مشاهده سابقه نوبت و بارهای حمل شده توسط رانندگان
  • امکان مشاهده راننده گان در گروه های مختلف
  • امکان مشاهده رانندگان دریافت کننده بار توسط شرکت های حمل و نقل
  • امکان ثبت نوبت با استفاده از سیستم پلاک خوان و یا بصورت دستی
  • امکان فعال کردن سامانه پیامکی برای اعلام نوبت و یا اعلام ابطال نوبت به راننده
  • گزارشگیری از تعداد رانندگان در حال انتظار برای بار
  • امکان دسته بندی رانندگان به صورت بومی و غیر بومی
  • گزارشگیری از تعداد کل کامیون ها به تفکیک نوع کامیون
  • تعیین نوبت های رانندگان در بازه های زمانی مختلف
  • امکان تعریف نوع کامیون ها و گروهبندی برای نوبت دهی
  • اعلام بار مکانیزه

با استفاده از ویژگی‌های این سامانه، مدیریت می‌تواند میزان بار‌ اختصاص یافته به افراد و پیک‌های مختلف را به خوبی مشاهده کند. از جمله امکانات این بخش می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • گزارشگیری از بارهای جامانده و دریافتی در بازه های زمانی مختلف بصورت کلی
  • تکمیل فرم اعلام بار توسط شرکت های حمل و نقل و ارسال آن به سامانه
  • امکان ثبت فرم های احتیاط
  • مشاهده فرم های ارسالی شرکت ها توسط مدیر سالن اعلام بار
  • امکان تعریف حداکثر زمان برای دریافت بار توسط رانندگان که در صورت اتمام
  • امکان نمایش بارها به رانندگان در مانیتور و موبایل
  • گزارشگیری از بارهای جامانده و دریافتی در بازه های زمانی مختلف به تفکیک شرکت های حمل و نقل

از دیگر ویژگی‌های این سامانه مدیریت پیک‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • با استفاده از پنل مدیریتی می‌توان راننده‌های فعال و درحال کار را بر روی نقشه پیگیری و عملکرد آن‌ها را مورد بررسی قرار داد.
  • با توجه به تعرفه‌ها و نرخ مورد نظر مدیریت، کمیسیون‌ها در این سامانه قابل خصوصی سازی خواهند بود که پیش از قبول درخواست‌ها توسط راننده، با توجه به نوع خودرو، از طریق پنل مدیریتی هزینه‌های سفر و خدمات تعیین و تائید می‌شوند.
  • درخواست‌های متفاوت از کاربران چون ثبت آژانس‌ها و زیرمجموعه‌های معرفی شده توسط دیگر کاربران به راحتی قابل کنترل و تایید خواهد بود.
  • آمار و جزئیات سفرهای کاربران به سادگی قابل مشاهده است که می‌توان آن‌ها را با استفاده از جدول زمانی رزروها مرتب شده کرد.
  • برای مدیریت بهتر می‌توان تمامی رزرو‌ها را با استفاده از یک جست و جوی ساده کنترل نمود.
  • امکان ارسال پیام‌های لازم و کاربردی برای رانندگان و کاربران از طریق این سامانه مدیریتی ممکن است.
  • برای سرعت بخشیدن به روند پشتیبانی و حسابداری، قسمتی طراحی و پرداخته شده که می‌تواند تمامی اطلاعات مربوطه را به راحتی محاسبه و انتقال دهد.
  • در زمان مواجهه با تخلف و گزارش نامطلوب در رابطه با پیک ها، می‎‌توان اطلاعات و پنل کاربری راننده مورد نظر را به راحتی مسدود کرد.

مزایای استفاده از سامانه مدیریت پیک‌ها

با به کارگیری سامانه مدیریت پیک ها شما می توانید به راحتی و سادگی، کارایی و بهره وری رانندگان خود را افزایش دهید و در عین حال که از هزینه های سالانه خود می کاهید، سودآوری خود را نیز افزایش و با استفاده از سیستم‌های تعمیرات پیشگیرانه و سرویس های دوره ای از هزینه های غیر قابل جبران برای اکیپ‌های خود جلوگیری به عمل آورید. همچنین با استفاده از گزارش های مدیریتی و نمودارهای تحلیلی می‌توانید به درستی تصمیم گیری کرده و در مقوله هایی همچون تعدیل یا استخدام نیرو و کاهش یا افزایش دستمزد با دقت بیشتری عمل نمایید.

از جمله مزایایی با استفاده از این سامانه کسب می‌کنید، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارش‌گیری هوشمند

یکی از ویژگی‌های خوب سامانه مدیریت پیک‌ها آن است که دیگر شما لازم نیست مشغول به کاغذ بازی شوید.از ارائه درخواست توسط مشتری گرفته تا به انجام رساندن آن و ارائه گزارش توسط راننده همه به صورت مکانیزه انجام می‌گیرد و دیگر لازم نیست تا زمان زیادی را برای بررسی گزارش ها و گزارش نویسی صرف کنید.

علاوه بر این موارد، برخورداری از دیدی جامع و کلی از ناوگان، عملکرد هر یک از پیک‌ها و فرایند های ارسال و دریافت سفارشات همه و همه به صورت مکانیزه و خودکار انجام گرفته و گزارش نهایی آن ها پرسرعت تر از همیشه در دسترس شما قرار می گیرد.

  • ترتیب‌بندی ارسال سفارشات​

مدیریت می تواند با استفاده از قابلیت های این نرم افزار سفارشات را بر اساس پارامترها و معیار های خاص خود ترتیب بندی کرده و به این ترتیب در زمان کوتاه سفارشات بیشتری را در دسترس مشتریان قرار دهد و از طرفی تمام نیروها را به طور آماده و فعال مشغول به کار نگه دارد.

  • ترتیب‌بندی ارسال سفارشات​بهینه‌سازی مسیر ناوگان

با اختصاص قابلیت هایی که در این نرم افزار و سامانه مدیریت پیک‌ها ارائه شده است، هم راننده و هم مدیریت می توانند بهترین مسیر ها را برای عبور و مرور و حمل بارها و یا مشتریان انتخاب نمایند. الگوریتم هوشمندی که در این سامانه مهیا شده به شما کمک می‌کند تا با محاسبه عواملی چون میزان ترافیک تعمیرات مختلف، بهترین مسیر را برای ارسال سفارشات در دسترس داشته باشید.

  • کاهش هزینه های ضروری

این نرم افزار در کنار امکانات سخت افزاری موجود، می تواند در کنار افزایش بازدهی و عملکرد ناوگان شما، مصرف بنزین پیک ها را نیز حداقل ۲۰ درصد کاهش دهد. به این ترتیب شما علاوه بر آن که کنترل کاملی بر روی آن‌ها خواهید داشت، در هزینه های تان نیز تا حد زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

  • سرعت بخشی در ارسال سفارشات

به عنوان مدیریت می توانید نقاط تحویل سفارش هر پیک را مشخص کرده و مسیر را برای آن پیک بهینه کنید به صورتی که بتواند در زمان کوتاه در این مناطق حضور داشته و کار خود را به انجام رساند. سپس سامانه مدیریت پیک ها مسیر و زمان رسیدن اکیپ ها را به مشتریان اطلاع رسانی کرده و به این ترتیب شما خواهید توانست تا با استخدام رانندگانی کمتر و کاهش هزینه های ارسال، در زمانی کوتاه نیازهای تعداد بیشتری از مشتریان را پاسخ داده و مشتریانی وفادارتر داشته باشید.

  • مدیریتی ساده تر از همیشه

برخورداری از ویژگی‌های خاصی چون امکان تعریف و تخصیص ماموریت و یا بارگذاری ماموریت‌ها، مدیریت ارسال‌ها، تخصیص در لحظه به رانندگان دیگر، اضافه کردن یک ماموریت به مسیر راننده دیگر و بهینه سازی آن، تغییر در ادرس و اطلاعات سفارش باعث می‌شود تا بهتر و ساده‌تر از همیشه وظایف مدیریتی خود را به انجام رسانید.

نرم افزار مدیریت پیک‌ها؛ اصلی‌ترین نرم‌افزار سازمان شما

در صورتی که خدمات مسافربری، ارسال غذا، امدادرسانی، حمل و نقل شرکتی، فروش لباس و یا دیگر محصولات را دارید، پس با ارسال سفارشات درگیر هستید. در این زمان مطمئنا باید به دنبال نیروهایی برای ارسال و تحویل سفارشات باشید. اما استخدام این نیروها بسیار ساده است، در صورتی که مدیریت، بهینه‌سازی و در کنار هم قرار دادن آن‌ها برای پاسخگویی به سفارشات طولانی و وقت گیر کاری سخت و پیچیده است.

این کار را به ما بسپارید و با استفاده از سامانه مدیریت پیک‌ها یی که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم، سریع‌تر و دقیق‌تر از همیشه، وضعیت پیک‌‌ها، ناوگان و رانندهای خود را تحت کنترل داشته باشید. با له کارگیری این نرم افزار مدیریت ناوگان به‌روز، کامل و به صرفه؛ خود را دیگر رقبایتان متمایز کنید.

آموزش نحوه راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی را از دست ندهید و سودآوری بالایی داشته باشید!

کلیک کنید تا امتیاز شما ثبت شود
[کل : 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *